Sunday 9 November 2008

Konvo

Assalamualaikum...

Ni gambar ngan famili aku... cuma akak aku
& famili je yang xde... dan juga ayah aku...
meninggal bulan 2 lepas... kencing manis dan sakit jantung... sedih jugak bila aku fikir balik... sbb dia yang sepatutnya duduk kat sebelah mak aku tu... masa gambar aku masa ambik diploma (5 thn lepas) arwah ada...

Paling kiri adik aku, Intan... la ni kat UiTM Jengka... tempat jin bertendang... ambik banking... yang laki macho sebelah aku tu, abg aku... sebelah dia Kak Zai, isteri dia... sekali tgk mcm pregnant... tp tak berani nak tanya...yang duduk tu mak aku... ngan bini aku tgh dukung qistina... bazli yg tgh berdiri tu... nilah keluarga aku yg masih ada...

Di ruangan yg ada ni, aku nak ucapkan jutaan terima kasih aku kat abg aku sekeluarga... dia banyak bersusah payah sepanjang aku belajar selama 8 tahun tu... setiap kali aku ke johor kalau ada lab test ke, presentation ke, rumah dia lah pot aku... jimat dah sewa hotel... tu tak termasuk makan minum lagi... so hanya tuhan sahajalah yg dapat membalasnya.... paling aku ingat kalau ke johor especially jb, sure aku akan singgah angsana beli rojak singapore... tak lupa jugak otak2 dan juga gerai wak radol... sedap giler... unfortunately xde gambarlah kat wak radol tu... gerai sempoi jer, sate dia yg sedap... tak jumpa kat tempat lain...

Sekarang dah abis belajar, so susahlah ku nak ke johor...

No comments: